10 Mart 2013 Pazar

maybelline master drama khol line

             Göz kalemi aslında makyajın çok kolay bulunabilir, ucuza alınabilir en basit parçalarından gibi gelmiştir hep bana... Ancak ne kadar yanıldığımı şimdi anlıyorum. Elimde düzgün bir göz kalemim yoktu ben de bir tane edinmeye karar verdim ama Mac ya da benzeri bi markaya da o kadar para vermeye gönlüm razı olmadı açıkcası " amaaaan göz kalemi nolcak yeeaa" diyerek daha uygun markalara bakınıyordum. Maybelline master drama khol line ı elimde denediğimde ne kadar sevindiğimi anlatamam yağ gibi kaydı. Pigmentasyonu da bayaaa iyiydi. Fiyatının uygunluğunu da düşününce "tadından yenmez" dedim ve aldım. (Sonra tadından yenmedi:))) Kullanmaya başladım. Simsiyah dramatik bir çizgi istiyorsan istediğini elde ediyorsun ona laf yok ama kontrolü çok zor tek seferde kapkalın, simsiyah bir çizgi! Taşırdın filan diyelim düzeltmesi çok çok zor. Bütün bir gün dolaştım ne akıyor ne dağılıyor ne soluyor bu özelliğine olumlu puan verebilirim ancak gün boyunca bir yere gitmediği gibi akşam makyajımı çıkarırken de çıkmıyor. Bilmiyorum belki benim göz mayajı temizleyicim çok iyi değil (bourjois kullanıyorum.) suya dayanıklı ürünleri çıkarmak için olmasına rağmen ı ıh gitmiyor delirtti cidden beni. Ee göz de hassas bir bölge her akşam parçalarcasına göz makyajı çıkarcak halim yok. Ancak terleyeceğim, uzun süre kalacağım, aman göz makyajım akmasın dediğim durumlarda kullanabilirim bence günlük makyaja kesinlikle uygun değil ama dramatik, siyah göz makyajı sevenlerin hoşlanabileceği bir ürün ben bu ürünü denemek isterim derseniz çok iyi bir göz makyajı temizleyicinizin olduğundan emin olun derim ben şahsen. Bu arada göz kalemi tavsiyeleriniz varsa duymayı çok isterim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder