20 Mayıs 2013 Pazartesi

Revlon Colorstay Fondöten

    Bloglarda ve youtubeda bomba etkisi yapan bir fondötendi revlon colorstay. Kullandığı en iyi fondöten olduğunu söyleyenleri filan da görünce ben de koşa koşa gidip almıştım. 24 saate kadar kalıcılık sağladığı ve kusursuz bir görüntü yarattığı iddiasında. 24 saati bilemem ama kalıcılık konusunda çok çok başarılı olduğu bir gerçek. Daha yüzüme sürerken bile sabitleniyor ve o yüzden uygulaması çok kolay değil. Parça parça tüm yüze uygulayıp dağıtmaya çalışmak yerine bölge bölge dağıtarak uygulamak daha doğru olacaktır sanırım.
     SPF 15 olması hoş tabi ama yaz günleri için yeterince koruyucu değil.
     12 farklı renk seçeneği var. Ben 150 buff denilen en açık rengini kullanıyorum ve bu rengin sarı alttonlu olduğunu söyleyebilirim ama diğer renk seçeneklerini bilmiyorum.
     Ayrıca cilt tiplerine göre 2 seçenek sunulmuş: biri karma ve yağlı ciltler için biri de normal ve kuru ciltler için ama bu noktada şunu belirtmeliyim ki kuru ciltler için olanını almama rağmen kışın bu fondöteni kullanamadım. Cildimde pul pul acayip bir görüntü yarattı. Kışın nemsizliktenden  dolayı yer yer kuruyan bölgeler olur ya hani o bölgelerin hiç gözünün yaşına bakmıyor. O yüzden ben kuru ciltler için olanını bile kuru ciltlere pek tavsiye etmiyorum kendi deneyimlerime dayanarak.
     Kapatıcılığı bayağı tatmin edici. Sorunlu cildi olup günlük makyajında da yoğun kapatıcılık beklentisi olanları memnun edeceğini düşünüyorum.
     Bu ürünle ilgili en sevemediğim 2 şey: ambalajının pompalı olmaması dolayısıyla her defasında ihtiyacım olandan fazla ürün dökülmesi ve kokusu. Ben aslında koku konusunu pek takan biri değilim ama bunun  kimyasal kokusu cidden rahatsız ediyor uygulama anında.
     Mat bitiriş, iyi kapatıcılık ve kalıcılık arıyorsanız muhakkak deneyin derim ama ben bana uygun bir ürün olduğunu düşünmüyorum pek, gönlüm hep biraz ışıltılı bitirişi olan fondötenlerde o yüzden bir daha almayı düşünmüyorum...

 
 

1 yorum:

  1. revlon colorstay fondöten hediye edeceğim çekilişim 15 temmuza kadar devam ediyor katılmak isterseniz
    buyurunuz!:)
    http://clumsymakeup.blogspot.com/2013/06/ilk-cekilisim.html

    YanıtlaSil