24 Mart 2014 Pazartesi

Bourjois Twist Up The Volume Mascara

          Bugün bahsedeceğim bu rimeli kullanmaya başladığım ilk zamanlarda hakkında zehir zemberek bir yazı yazmıştım. Türkiye'de olduğumdan tabletten paylaşmaya çalışmıştım, sonra baktım görsellerde filan sorun var kaldırdım. İyi de olmuş çünkü zaman geçip rimel kurudukça hakkındaki fikirlerim epey değişti.




           Fikir olarak çok güzel düşünülmüş. Kapağın özel tasarımı sayesinde 2 farklı fırçamız oluyor. Kapağın ucundaki özel aparat dönüyor. O ilk pozisyondayken fırça ince uzun bir şekil alıyor. Burda amaç kirpiklere uzunluk vermek. Aparatı çevirdiğimizdeyse fırça kısalıyor, daha sık dişli, sarmal bir hal alıyor. Bu aşamada da hedef hacimli kirpikler!

          Tasarımı iyi düşünülmüş eyvallah da kullanmaya başladığım an rimelin yapısından nefret ettim! O kadar ıslak bir yapısı vardı ki bütün kirpiklerim birbirine yapışıyordu. Hacim vermesi gereken taraf ise daha çok topak topak bir görüntüye sebep oluyordu. Resmen lanet etmiştim!




         Sonraaa araya bir zaman girdi ve yapısı biraz kurudu. Tekrar kullanmayı denediğimde baktım görüntü hoşuma gidiyor. Sonra hangi rimeli kullanıyorsun gibi iltifatlar da gelince bana favorim olan Maybelline The Falsies'i bile kenara kaldırttı.







         Hiç bir şekilde akmaması, dökülme yapmaması sayesinde sabah sürüyorum kafam rahat bütün günü geçirebiliyorum. Verdiği uzunluk da hacim de beni mutlu ediyor. Bunun yanında kirpikleri kıvırmak konusunda da gayet başarılı.




          Madem bu kadar güzel, bir daha alır mısın o zaman derseniz. Muhtemelen almam derim. Çünkü piyasada gayet güzel rimeller var, bunun kurumasını beklemeye filan gerek yok diye düşünüyorum. Ama aklımda şöyle bir fikir var. Bittikten sonra atmıyım diyorum. Formülünü çok beğendiğim başka bir   Bourjois rimelle bu enteresan fırçayı kullanabilirim gibi geliyor :)

          Bu arada Alice'in Makyaj Diyarına konuk oldum bugün. Makyaj düzenimi paylaştım. Okumak isterseniz buyrunuz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder