19 Ocak 2015 Pazartesi

Rimmel London Scandaleyes Maskara by Kate Moss

       Favori Maybelline rimellerim  köşede duradursun bilinmedik rimel diyarlarına keşfe çıktım :) Rimmel London'ın birçok ürününü seviyorum o yüzden Kate Moss serisinin scandaleyes adlı bu rimeli de denemek için iyi bir aday gibi göründü.
       
        Kirpikleri uzatmakla ilgili pek bi katkısı yok ama günlük kullanımda memnun edebilecek doğal bi dolgunluk veriyor. Takma kirpiğimsi, dramatik, upuzun, hacimli kirpik sevenler (ben:)) bu rimele pek bayılmayacaktır. Dolayısıyla benim de hayallerimin rimeli filan değil ama günlük kullanımda gideri var :)
     
        Fırçasının enteresan bir şekli var. Sanırım dış taraftaki kirpikleri daha çok açması hedeflenmiş. Ben açıkçası bir yararını göremedim. Kıvamı ne çok kuru, ne çok sıvı bence ideal..

       Ben de akma, dökülme yapmadı. Ammaa eğer ağlama, terleme vs suyla temas ihtimaliniz varsa dikkat edin derim. Zaten suya dayanıklılık iddiası yok ama suyu daha karşıdan görünce yanaklarımdan sicim sicim akmaya başlaması da enteresandı doğrusu :) Tabi başka açıdan düşünürsek bu da makyajı temizlerken kolaylık sağlıyor. Hergün gözümü kazımama gerek kalmaması da hoş bir değişiklik oldu.

Bendeki ürünün ambalajına etiket yapıştırmışlar, çıkarırken temizleyemedim. Görüntü kirliliği olmaması açısından ilk resim internetten alıntıdır.







2 yorum:

  1. Iadeyi ziyarete gelip kocaman bir blogla karsilastim bende kisa zamanda buyumeyi hedefliyorum bakalim. Rimmelin bir cok urununu basarili bulsamda rimel konusunda pek basarili degil gibi sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiiin :) evet ben de ayni fikirdeyim Rimmelle ilgili o yuzden hic elim gitmiyor yeni cikan maskaralarini denemeye

      Sil