17 Şubat 2016 Çarşamba

Mimlendim!- Haftanın Blogu

             Daha önce paylaştığım tek mim postunda kendi kendimi mimlemiştim :D Bu biri tarafından ilk mimlenişim bir heyecan yaptım. şurada

             Dağınık Anne çok eğlenceli yeni blog tanımak açısından faydalı haftanın blogu mimini başlatmış beni de çok sağolsun makyajlailgili mimlemiş.


            Kısaca her hafta haftanın blogunu seçip kendi blogumuzda ilan ediyoruz. Bu hafta kimi söyleyebilirim diye çok düşündüm. Sanırım bu hafta en çok gözüme çarpan blog Havan Topu oldu.

            Havan Topu sanırım oldukça yeni bir kişisel blog. Bolca içerik üretiyor. Yazıları da genelde kısa ve okuması keyifli. Kendisini şahsen tanımıyorum ama lisede sınıfta hani hep arkada oturan, öğretmenlerin bile esprilerine güldüğü, geyiği keyifli bir çocuk olurdu ya bana öyle biriymiş izlenimini veriyor. Bunca güzellik blogunun arasında, bol östrojenli takip ettiğim bloglar listemde ayrı bir renk:)

          Tabi hemen hemen her postuma yorum bırakarak destek olması da bu kararımı ucundan kıyısından etkilemiş olabilir...

          Ben de Kırmızı Başlı Kızı , Süslü Püslüyü ve İlke'i mimliyorum. Ve Tabi bu yazıyı okuyup mime katılmak isteyen herkesi. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere sevgiler!


10 yorum:

  1. merhaba ben geldim ki Havan topundan :))) Havan topu ile ben de bu hafta tanışanlardanım, güzel giriş yaptı ;)
    Dağınık Anne! biz bloggerlar için güzel bir mim hazırladı, bu vesile ile tanışmış oluyoruz, bizlere de beklerim ki ;)
    kore fenomeni topluluk var g+ da orda haftanın blogları sekmesinde de yayınlanıyoruz, çok teşekkürler paylaşım için kaleminize sağlık! ;)

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkür ederim hoşgeldiniz benim de hoşuma gidiyor etkinlikler yoluyla yeni bloglar tanımak :)

    YanıtlaSil
  3. selamm :)

    tşkler beni seçtiğin için yeni gördüm çok mutlu oldum :)) saygıdeğer vatandaşlarım... öhöm.. hatlar karıştı.. evet hocalar çok gülerdi ama hocaları hiç sevmezdim o ayrı ahah. sayılıdır sevdiğim hoca sayısı benim. ben kimse atmasa bile yorum atarım sıkıntı yok:P:p ben her zaman burdayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süpersin :) başarılarının devamını dilerim:P

      Sil
  4. Mimlenmişim kiii :) teşekkür ederimmm :) havan topunu bnde çok sevdim enerjisi hiç bitmesin maşallah ona:)

    YanıtlaSil
  5. Mim için teşekkür ederim, en kısa sürede yapmaya çalışacağım. =)

    YanıtlaSil
  6. rica ederim bayanlar! yazarsanız keyifle okuruz :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim mim için en kısa sürede hazırlayacağım :))

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben de bu mim vesilesi ile blogunu buldum iyi de oldu. Havan topuna da ugrayacagim. Sevgiler.
    Www.deryaninsporgunlugu.com
    Delikizinbohcs.blogspot.co.at

    YanıtlaSil