12 Şubat 2016 Cuma

Vichy Dermablend Likit Fondöten


              Bugün size bahsedeceğim fondöten benim özel durum fondötenim. Cilt kusurlarım maksimum düzeyde kapansın, fondötenimin kalıcılığından endişem olmasın dediğim zamanlarda kullanıyorum Vichy Dermablendi.
 
              Bendeki rengi 15 numara opal sanırım Türkiyede bulunan en açık tonu buymuş. Sarı alt tonlu olması yüzümdeki pembeliği nötrlemek açısından benim işime geliyor. Benim cildim için gayet uygun ancak çok çok açık tenliler için koyu olacaktır.

              Yoğun kıvamlı kremsi bir fondöten dolayısıyla çok küçük bir miktar tüm yüz için yeterli oluyor.  Gerekenden fazla kullanıldığı taktirde ''cakey'' diye tabir edilen istenmeyen görüntüye sebep olacaktır.

              Kapatıcılığı çok yüksen o yüzden ben açıkcası günlük kullanım için uygun bulmuyorum. Tabi ki günlük hayatta da cildim porselen gibi gözüksün diyorsanız tercih meselesi ama biraz maske gibi durabiliyor bu açıdan ben özel günlere daha çok yakıştırıyorum. Özellikle fotoğraf çekilecekse ve daha çok salon ışıkları altında olacaksanız çok güzel bir alternatif.




           
        Kalıcılık konusunda da çok başarılı bir ürün. Cildimde sabitlendikten sonra makyajımı çıkarana kadar kıpırdaman kalıyor yüzümde. Zaten pudramsı bir bitişi olduğundan ben üstüne pudra kullanmaya ihtiyaç duymuyorum.


              Benim için bu fondötenin kullanımını riskli kılan bir özelliği kuru bölgeleri hunharca vurgulaması. Benim de zaman zaman kuruya dönük karma olan cildim için maksimum özen istiyor. Uygulama öncesi peeling yapıp, cildimi nemlendirdiğimde istediğim sonucu elde edebiliyorum. Kanaatimce yağlı ciltleri çok mutlu edebilecek, kuru ciltlerin ise dikkatli yaklaşması gereken bir ürün.



              Bu fondötenin alternatif bir kullanım şekli de kapatıcı olarak uygulamak. Tüm yüze uygulamak yerine daha yüksek kapatıcılığa ihtiyaç duyan sorunlu bölgelere Vichy Dermablend kullanıp, yüzün geri kalanında daha hafif bir fondöten uygulandığında çok daha doğal bir görüntü elde edilecektir.

               Benim ihtiyaç duyduğumda severek kullandığım bir fondöten. Stick formunu da denemek  istiyorum aslında ama bulamıyorum malesef. Bitince tekrar alırım sanırım.

            14 şubatta sona erecek çekilişime katılmak için tık tık

       
               
           

2 yorum:

  1. uzun zamandır bu ürünü alsam mı almasam mı diye düşünüyorum ancak online satışı bile çok ender maalesef.. ve internette çok az yazısı yazılmış oyüzden renk konusunda emin olamıyorum ama bana da bu renk uyar gibi geldi.. bir de sarı alt tonlu olmasına çok sevindim.. note un fondotenine de çok kapatıcı diyorlar önce hangisini denesem emin olamıyorum ancak bu post çok faydalı oldu teşekkür ederim.. ben de beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yararlı olmasına çok sevindim :) ben de bulgaristandayken almıştım o yüzden hiç bilmiyorum Türkiye'de nerde olur. Muhakkak gelirim uğrarım sevgiler! :)

      Sil