4 Nisan 2016 Pazartesi

Nivea After Shave Balsam Efsanesi

          Artık duymayan kalmamıştır sanırım. Youtube camiasında yeri sağlam ablalardan Nikkie Tutorials kuyuya bir taş attı Nivea after shave balsam makyaj bazı olarak şöyle süper böyle muhteşem diye. Yerli yabancı bloggerlar/vlogger da  bu akımı takip etti. Hakkında onca yazı okuyup, video izledikten sonra ben de çok merak ettim tabi, O kadar olumlu şey duymuştum ki çok yüksek beklentilerle başladım denemeye.

       İlk denediğimde nemlendiricimi kullandıktan sonra bu ürünü uyguladım üzerine de fondöteni geçtim. İlk izlenim olarak fondötenime çok daha aydınlık bir görüntü verdiğini farkettim. Hımm dedim ahanda oldu bu iş! Amaa birkaç saat sonra aynaya bakmaz olaydım özellikle burun kenarlarımda fondöten resmen cildimden ayrışmış ayrı bir tabaka halinde duruyordu. Her bir gözeneğimin, çizgimin içine yerleşmiş fondöten pıtırcığı bana el sallarken dedim aa heralde nemlendiriciyle kullanmamam gerekiyordui, kusma yaptı. Ertesi gün nemlendiricisiz denedim. Sonuç malesef değişmedi. Cildimin tam emmesini bekleyerek, ya da hiç beklemeden, başka başka fondötenlerle, elimle, süngerle, fırçayla denedim denedim denedim... Bir ürünü sevmek için bu kadar uğraşamazdım sanırım.

      Belki benim cilt tipimle ilgili bilmiyorum. Ama malesef sevemedim yani olmadı, işe yaramadı benim cildimde. Tek tesellim sivilcelenme ya da irritasyon gibi olumsuz bir duruma yol açmadı. Alkol filan da içermiyor oluşuyla gayet cazip aslında. Neden herkes süper bulmuşken bende işe yaramadı bilemiyorum. Neden ben?! Neden?! Neyse benim de tecrübem böyle oldu diye paylaşmak istedim. Siz denediniz mi? İşe yaradı mı?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere sevgiler!..

6 yorum:

  1. Duymamıştım yeni öğrendim :) Beğenmemene de nedense sevindim, kullanmayalım yahu after shave :D Kesin erkeklere özgü bir şeyi vardır...

    YanıtlaSil
  2. hahaha dimi o sınırımızı bilelim yani o kadar da değil :D da gerçekten beğenen de çok

    YanıtlaSil
  3. Denemedim ama çokta mantıklı gelmedi bu bana.Bir sürü kadın kozmetiği varken erkek ürünlerine sarkmak zaten ironik

    YanıtlaSil
  4. Özgün, bu ürünü efsane yapan kızcağızlar hep kuru ciltli. Ben de kuru ciltli bir insan olduğumdan kullandığımda sevdim. Mucize mi? Hayır. Ama içerik olarak gayet temiz ve iş görür bir makyaj bazı olarak kullanmaya da devam ediyorum. Fakat, özellikle karma ve yağlı ciltli arkadaşlaırmın içindeki gliserin nedeniyle memnun kalmadığını da okudum. BU yüzden, kuru ciltlier yazarken çok sevdiğini, yağlı ciltliler ise hiç işe yaramadığını söylüyor :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mantıklı bir açıklama :) o zaman kuru ciltli anneme devrediyim ben bunu

      Sil
  5. Basakla ayni fikirdeyim benimde kuru cildim kendisiyle iyi anlasiyor hem nemlendirici hemde baz niyetiyle kullaniyorum memnun olarak amaaan bir suru baz var bosver onlari kullanirsin:)

    YanıtlaSil