28 Şubat 2013 Perşembe

haydi tanışalım!

  Her ne kadar henüz hiçbir takipçim olmasa da belki bir gün olur umuduyla ilk yazımda kendimi anlatma ihtiyacı hissettim. Ben makyaj, moda ve güzellikle ilgili herşeye yenilerde kafayı takmış bir üniversite öğrencisiyim. Bu konuların hiçbirinde çok bilgili filan değilim henüz pek çok şeyi deneme aşamasındayım. Bilirsiniz bazı kızlar vardır her an pırıl pırıldır, güzeldir; eli doğuştan yatkındır makyaja, saçını yapmaya vs... Hiç bir zaman bu kızlardan olmadım hatta itiraf ediyorum bu kadar güzellik delisi olmayı küçümserdim eskiden ama yakın zamanda içimdeki kadın uyandı:) ve hedeflerim arasına daha hoş bir hatun olmayı da ekleyiverdim. Hedef diyorum çünkü elim yüzüm düzgün olsa da öyle kusursuz ne yapsa güzel tiplerden (ki bu ablalar azınlık zaten!) değilim dolayısıyla güzel olmak için biraz(!) emek sarfetmem gerekiyor (malesef). Bu yolda da bikaç farklı basamak var benim için
  1-makyaj yapmayı öğrenmek
  2-daha iyi giyinmeyi öğrenmek
  3-kilo vermek

bu süreçteki deneyimlerimi de paylaşmak ihtiyacı hissettim ki motive olabileyim. Hem belki bir yerlerde benimle aynı istekte olup ne yapsam nereden başlasam ki diyen birilerine de ulaşır yol arkadaşı olurum dedim.   O vakit HAYDİ GÜZELLEŞELİM

2 yorum:

  1. Hoşgeldin canım. Blogun hayırlı olsun :))

    http://grumpywitchh.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. hoşbuldum:) ziyaret için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil