15 Ocak 2015 Perşembe

AKNICARE GÜNEŞ KREMİ

       Yaz-kış cildimizi güneşten korumamız gerektiği hep söylenir ama ben açıkcası kışları spfli fondöten ya da nemlendirici kullanmıyorsam güneş için özel bir ürün kullanmayı ihmal ediyordum. Bunda biraz da istediğim gibi  bir güneş kremi bulamamamın  etkisi vardı. Sivilce sorunum olduğundan yağsız güneş kremlerini deniyordum onlar da makyajın altında pütürlü bir görüntü oluşturuyordu. Neyse sonunda pütür yapmayan güneş kremimi buldum.

        An itibariyle roaccutane kullandığımdan ( yazısı için tık tık ) ve cildim güneşe normalden çok daha hassas olduğundan  hergün düzenli güneş kremi kullanıyorum. Aknicare sun adlı bu ürünü eczanedeki güzellik uzmanı tavsiye etmişti. Dediğine göre sivilceli ciltler için SPF 30 idealmiş.

        Çok hafif, su gibi bir yapısı var. Kolaycacık dağılıyor. Makyaj altı için ideal hiçbir sorun yaratmıyor. Hatta cildimin gün içinde yağlanmasını önlemek konusunda katkısı olduğundan şüpheleniyorum :)

        Benim kurtarıcım oldu. Cildi sivilceli olup yüzü için uygun güneş kremi bulamayanlar bir şans vermelisiniz bence. SEVGİLER...




     
     

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder